Reklamační řád Promazel
3.1. Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
3.2. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: promazelcz@gmail.com, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
3.3. Kupující pošle reklamované zboží poštou nebo jinou přepravní společností na adresu Top Zoo sklad, Šedivská 915, Letohrad, 561 51.
3.4. Kupující je povinnen reklamované zboží důkladně zabezpečit, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození a balík označit viditelně "REKLAMACE".
3.5. Balík by měl obsahovat:
· reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství);
· doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu nebo uvést v průvodním listě alespoň číslo nákupního dokladu, aby bylo možné nákup v systému prodávajícím dohledat;
· tento formulář , který by měl obsahovat níže uvedené informace:
· podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo);
· informaci o tom, jak si přeje kupující reklamaci vyřešit;
Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.
3.6. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením jako například:
· uvazování psů flexivodítkem a tím narušení mechanismu navíjení šňůry;
· stříhání nemyté srsti psů a tím umožnit proniknutí nečistot a kamínků do střihacího mechanismu strojku;
· odvápňování fontánek nevhodnými agresivními chemickými látkami a tím způsobení naleptání gumových těsnění apod.
3.7. Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
· mechanickým poškozením zboží;
· elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky) s výjimkou běžných odchylek;
· používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno;
· neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží;
· zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami;
· provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů;
· zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy;
· zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
3.8. Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte (nikoliv vlastníte) déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu. Prodávající vždy v odůvodnění případného zamítnutí reklamace uvede, zda se jednalo o vadu způsobenou obvyklým opotřebením.
3.9. Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí produktu a nijak neomezují práva kupujícího zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.
3.10. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro uvedení závady doporučujeme písemnou formu.
3.11. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.